عنوان خدمت:

برگزاری مراسم هفته کودک

شناسه خدمت :

17062266100

نوع خدمت :

G2C

شرح خدمت :

هر ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در هفته کودک اقدام به برگزاری جشن های گسترده و برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر کشور می کند.

مدارک مورد نیاز :

نیاز به مدارک ندارد

مراحل گردش کار :

  • طراحی یک طرح‌نما برای نحوه ارایه خدمات یا برنامه‌ها یا فضای غرفه نمایشگاهی و برنامه‌های اینترنتی برای ارایه به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • ارسال طرح‌نما همراه با نامه درخواست شرکت در برنامه‌های هفته ملی کودک به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • پیگیری اخبار و فراخوان‌های منتشر شده از سوی کانون و سازمان‌های مشارکت‌کننده برای رشکت در برنامه‌ها و مسابقه‌ها و نمایشگاه‌ها یا شرکت در برنامه‌های مجازی از سوی خانواده‌ها و کودکان و مخاطبان عمومی
  • برگزاری مناسبت هفته کودک
  • حضور مخاطبین کودک ونوجوان و... و استفاده از غرفه های مختلف و انجام فعالیت و شرکت در فعالیت های مناسب گروه سنی خود

واجدین شرایط دریافت خدمت :

کودکان،نوجوانان،اولیایی تربیتی

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

اعلام زمان ارائه خدمت در ایام هفته و سال: هفته ملی کودک به نحوی برنامه‌ریزی می‌شود که یکی از روزهای آن مصادف با 16 مهر روز جهانی کودک باشد. معمولا بسته به مناسبت‌ها و شرایط تقویمی که امکان برگزاری آیین‌ها و جشن‌ها فراهم باشد زمان آغاز و پایان هفته متغییر است.

ساعات ارائه خدمت:

در ایام برپایی هفته ملی کودک همه روزه از ساعت 8 تا 17 بعدازظهر

تعداد بار مراجعه حضوری:

این برنامه به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود.

هزینه ارائه خدمت(به ریال):

رایگان است.

نحوه دسترسی به خدمت

آدرس اینترنتی(تحویل خدمت):

ندارد خدمت رسانی به صورت کاملا حضوری انجام می شود در شرایط بیماری کرونا در سال 99 خدمت رسانی از طریق ساخت ویژه برنامه ها و مسابقات مختلف در سایت  https://omid.kpf.ir/ و سایت https://kpf.ir/و شبکه های تلویزیونی انجام گرفت.

پست الکترونیک:

 

تلفن گویا یا مرکز تماس:

88971313 021

مسئول اصلی ارائه خدمت:

مدیر کل روابط عمومی

شناسنامه خدمت:

دانلود شناسنامه(فلوچارت) pdf

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت:

ورود به صفحه پیشنهادات و انتقادات

نظرسنجی:

نظرسنجی

سوالات متداول خدمت :

لینک به صفحه سوالات

بیانیه سطح توافق خدمت

بیانیه سطح توافق خدمت

  • 1401/11/20 - 21:35
  • تعداد بازدید: 1116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جشن انقلاب و مسابقه بزرگ نقاشی؛

آیین نکوداشت ایام الله دهه‌ی فجر در کانون شهرستان خلخال

با برپایی جشن انقلاب و مسابقه بزرگ نقاشی طی روز های هجدهم و نوزدهم بهمن‌ماه 1401، آیین نکوداشت ایام الله دهه فجر در مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان خلخال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، طی هفتمین و هشتمین روز از گرامیداشت دهه‌ی مبارک فجر، جشن انقلاب و مسابقه بزرگ نقاشی، در مرکز فرهنگی و هنری خلخال اجرا شد.

در جشن انقلاب که روز سه‌شنبه، هجدهم بهمن‌ماه 1401 در سالن سینمای مرکز خلخال اجرا شد، در ابتدای مراسم، زهرا محیطی، مربی مسوول مرکز، با خیرمقدم‌گویی و تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر، به نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب اشاره کرده و گفت: نوجوانان با بصیرت همچون شهید فهمیده‌ها در همه ادوار، برای کشورمان تاریخ ساز بودند و الان که این نظام با فداکاری ملت بزرگ ایران به دست ما رسیده است، وظیفه‌ی ما نوجوانان امروزی را در حفظ و نگه‌داری از این میراث گران‌بها دوچندان می‌کند.

سپس در ادامه این مراسم، شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) توسط مربی ادبی مرکز برای حاضران معرفی شده و پس از آن سرود «وطنم» توسط عضو نوجوان مرکز اجرا گردید.

در این مراسم که با اهدای جوایزی به برندگان مسابقه و پذیرایی از اعضای مرکز به اتمام رسید، اجرای مسابقه، شعرخوانی توسط عضو نوجوان ادبی مرکز،پخش انیمیشن و کلیپ از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

همچنین مسابقه بزرگ نقاشی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه‌ی فجر شهرستان خلخال با همکاری مدارس، هلال احمر  و کتابخانه های عمومی در این مرکز اجرا شد.

در این برنامه نیز، مربی مسوول مرکز با تبریک فرخنده ایام دهه فجر، به معرفی کانون و شرایط عضویت و فعالیت در مرکز پرداخته و سپس با آغاز مسابقه، شرکت کنندگان به ترسیم نقاشی‌های خود با موضوعات پرچم، شهید، راهپیمایی و هواپیمای حامل حضرت امام(ره) پرداختند.

همخوانی سرود «مرز پرگهر» و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان فعالیت دیگری بود که در کنار این مراسم اجرا شد.

خاطر نشان می‌شود بعد از اتمام مسابقه، آثار شرکت کنندگان مورد داوری قرار گرفته و در نهایت به تعدادی از آثار برتر هدایایی به رسم یادبود تقدیم شده و این مراسم با پذیرایی و قرائت دعای فرج به پایان رسید.

کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت