عنوان خدمت:

برگزاری مراسم هفته کودک

شناسه خدمت :

17062266100

نوع خدمت :

G2C

شرح خدمت :

هر ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در هفته کودک اقدام به برگزاری جشن های گسترده و برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر کشور می کند.

مدارک مورد نیاز :

نیاز به مدارک ندارد

مراحل گردش کار :

  • طراحی یک طرح‌نما برای نحوه ارایه خدمات یا برنامه‌ها یا فضای غرفه نمایشگاهی و برنامه‌های اینترنتی برای ارایه به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • ارسال طرح‌نما همراه با نامه درخواست شرکت در برنامه‌های هفته ملی کودک به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • پیگیری اخبار و فراخوان‌های منتشر شده از سوی کانون و سازمان‌های مشارکت‌کننده برای رشکت در برنامه‌ها و مسابقه‌ها و نمایشگاه‌ها یا شرکت در برنامه‌های مجازی از سوی خانواده‌ها و کودکان و مخاطبان عمومی
  • برگزاری مناسبت هفته کودک
  • حضور مخاطبین کودک ونوجوان و... و استفاده از غرفه های مختلف و انجام فعالیت و شرکت در فعالیت های مناسب گروه سنی خود

واجدین شرایط دریافت خدمت :

کودکان،نوجوانان،اولیایی تربیتی

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

اعلام زمان ارائه خدمت در ایام هفته و سال: هفته ملی کودک به نحوی برنامه‌ریزی می‌شود که یکی از روزهای آن مصادف با 16 مهر روز جهانی کودک باشد. معمولا بسته به مناسبت‌ها و شرایط تقویمی که امکان برگزاری آیین‌ها و جشن‌ها فراهم باشد زمان آغاز و پایان هفته متغییر است.

ساعات ارائه خدمت:

در ایام برپایی هفته ملی کودک همه روزه از ساعت 8 تا 17 بعدازظهر

تعداد بار مراجعه حضوری:

این برنامه به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود.

هزینه ارائه خدمت(به ریال):

رایگان است.

نحوه دسترسی به خدمت

آدرس اینترنتی(تحویل خدمت):

ندارد خدمت رسانی به صورت کاملا حضوری انجام می شود در شرایط بیماری کرونا در سال 99 خدمت رسانی از طریق ساخت ویژه برنامه ها و مسابقات مختلف در سایت  https://omid.kpf.ir/ و سایت https://kpf.ir/و شبکه های تلویزیونی انجام گرفت.

پست الکترونیک:

 

تلفن گویا یا مرکز تماس:

88971313 021

مسئول اصلی ارائه خدمت:

مدیر کل روابط عمومی

شناسنامه خدمت:

دانلود شناسنامه(فلوچارت) pdf

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت:

ورود به صفحه پیشنهادات و انتقادات

نظرسنجی:

نظرسنجی

سوالات متداول خدمت :

لینک به صفحه سوالات

بیانیه سطح توافق خدمت

بیانیه سطح توافق خدمت

  • 1402/08/22 - 20:38
  • تعداد بازدید: 782
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان اردبیل برگزیدگان خود را شناخت

با پایان یافتن رقابت قصه‌گویان در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان اردبیل در سال 1402، برگزیدگان و شایستگان تقدیر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هیئت‌داوران مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان اردبیل شامل خانم‌ها عزیزه ریحانی، سارا وطن‌خواه و پریسا علیزاده اقدم با ارزیابی 27 قصه اجراشده در این مرحله از جشنواره، در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، با تقدیر از احمد پروستان، ظریفه رحیمی با قصه‌ی قاری ننه را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

همچنین هیئت‌داوران در بخش مدرن کلاسیک و در گروه سنی دختران و پسران، محنا مصدق، با قصه‌ی آلما، سارا خدایی، با قصه‌ی گل حسرتی و زهرا ناصری، با قصه‌ی نارگیله را حائز رتبه اول تا سوم دانسته و در این بخش از الینا جاهد، با قصه‌ی نقشه سنجابک و ستایش فرجی، با قصه‌ی آن، مان، تقدیر کردند.

در بخش زنان و مردان قصه‌های مدرن و کلاسیک نیز لیلا فرید، با قصه‌ی کیم گوژلودی (کی پر زوره) رتبه نخست را کسب کرده و لیلا نظمی، با قصه‌ی خروس و کشاورز و افسانه سادات مزین، با قصه‌ی چوم چوم در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین در این بخش یحیی یوسفی اصل، برای قصه‌ی سنجاب کوچولو و اسلام حسن‌زاده، با قصه‌ی پاداش دعای مادر مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین خداوردی خسروی، با قصه‌ی بهرام گور در بخش زنان و مردان قصه‌های آیینی و سنتی و آیناز فتحی الماس نیز باقصه‌ی نگاه در بخش سردار سلیمانی برگزیده این مرحله از جشنواره معرفی شدند.

بر اساس آرای داوران، در بخش قصه‌های نیروی انتظامی هم سعیده نیک صفت، با قصه‌ی‌ پییج ننه‌بزی به عنوان برگزیده معرفی‌شده و اکرم مداح، با قصه‌ی بهترین هدیه و احسان رضاییان با قصه‌ی فرار از ترافیک به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

و در نهایت در بخش قصه‌های کودکان مظلوم غزه نیز رقیه دشتی، با قصه‌ی ریحانه و گلین بالا برگزیده جشنواره شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت