عنوان خدمت:

برگزاری مراسم هفته کودک

شناسه خدمت :

17062266100

نوع خدمت :

G2C

شرح خدمت :

هر ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در هفته کودک اقدام به برگزاری جشن های گسترده و برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر کشور می کند.

مدارک مورد نیاز :

نیاز به مدارک ندارد

مراحل گردش کار :

  • طراحی یک طرح‌نما برای نحوه ارایه خدمات یا برنامه‌ها یا فضای غرفه نمایشگاهی و برنامه‌های اینترنتی برای ارایه به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • ارسال طرح‌نما همراه با نامه درخواست شرکت در برنامه‌های هفته ملی کودک به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • پیگیری اخبار و فراخوان‌های منتشر شده از سوی کانون و سازمان‌های مشارکت‌کننده برای رشکت در برنامه‌ها و مسابقه‌ها و نمایشگاه‌ها یا شرکت در برنامه‌های مجازی از سوی خانواده‌ها و کودکان و مخاطبان عمومی
  • برگزاری مناسبت هفته کودک
  • حضور مخاطبین کودک ونوجوان و... و استفاده از غرفه های مختلف و انجام فعالیت و شرکت در فعالیت های مناسب گروه سنی خود

واجدین شرایط دریافت خدمت :

کودکان،نوجوانان،اولیایی تربیتی

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

اعلام زمان ارائه خدمت در ایام هفته و سال: هفته ملی کودک به نحوی برنامه‌ریزی می‌شود که یکی از روزهای آن مصادف با 16 مهر روز جهانی کودک باشد. معمولا بسته به مناسبت‌ها و شرایط تقویمی که امکان برگزاری آیین‌ها و جشن‌ها فراهم باشد زمان آغاز و پایان هفته متغییر است.

ساعات ارائه خدمت:

در ایام برپایی هفته ملی کودک همه روزه از ساعت 8 تا 17 بعدازظهر

تعداد بار مراجعه حضوری:

این برنامه به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود.

هزینه ارائه خدمت(به ریال):

رایگان است.

نحوه دسترسی به خدمت

آدرس اینترنتی(تحویل خدمت):

ندارد خدمت رسانی به صورت کاملا حضوری انجام می شود در شرایط بیماری کرونا در سال 99 خدمت رسانی از طریق ساخت ویژه برنامه ها و مسابقات مختلف در سایت  https://omid.kpf.ir/ و سایت https://kpf.ir/و شبکه های تلویزیونی انجام گرفت.

پست الکترونیک:

 

تلفن گویا یا مرکز تماس:

88971313 021

مسئول اصلی ارائه خدمت:

مدیر کل روابط عمومی

شناسنامه خدمت:

دانلود شناسنامه(فلوچارت) pdf

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت:

ورود به صفحه پیشنهادات و انتقادات

نظرسنجی:

نظرسنجی

سوالات متداول خدمت :

لینک به صفحه سوالات

بیانیه سطح توافق خدمت

بیانیه سطح توافق خدمت

  • 1402/11/15 - 12:37
  • تعداد بازدید: 225
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
هم‌زمان با نکوداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی؛

سی‌امین نشست شاعران نوجوان مراکز کانون اردبیل برپا شد

هم‌زمان با خجسته ایام دهه‌ی فجر در سال 1402، سی‌امین نشست شاعران نوجوان مراکز کانون اردبیل در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی پنج کانون این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست که روز پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه تشکیل شد؛ مهدیه علیقلی‌زاده کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان با گرامیداشت ایام دهه‌ی فجر، انتخاب دو عضو انجمن در باشگاه کشوری قاف را تبریک گفته و از تلاش‌های پری‌ناز ستونه مربی ادبی مراکز کانون اردبیل در پرورش و رشد استعدادهای اعضا درزمینه‌ی شعر قدردانی کرد.

 وی تقویت کارگاه‌های شعر و ایجاد فضا برای شناسایی و پرورش اعضای مستعد در این زمینه را یکی از چالش‌های پیش روی انجمن برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با تشکیل و برگزاری دوره‌های جدید کارگاه‌های شعر در مراکز اردبیل و پرورش شاعران نوجوانان جلسه‌های انجمن شعر باقوت بیشتر برگزار شود.

پری‌ناز ستونه مربی آفرینش‌های ادبی مراکز کانون اردبیل هم به محور هم‌نشینی و جانشینی در شعر اشاره کرد و گفت: ترکیب و تلفیق کلمات در محور جانشینی و هم‌نشینی تناسب معنایی و لفظی دلپذیری ایجاد می‌کند.

وی افزود: هر کلمه دارای معنا و مفهومی است که اگر در شعر کنار دیگر کلمات بنشینند معنا و مفهوم تازه‌ای می‌سازد. یک شاعر لازم است از بار معنایی کلمات در چنین ترکیباتی اطلاع داشته باشند تا بتوانند منظور خود را بهتر به مخاطبش برساند.

ستونه مجاز و استعاره را از عناصر پرکاربرد در شعر برشمرد و گفت: مجاز و استعار از عناصر پرکاربرد در شعر است. اگر به جایگاه آن‌ها بر اساس دو محور جانشینی و هم‌نشینی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که مجاز و کاربرد مجازی کلمات بر اساس محور همنشینی رخ می‌دهد و استعاره نیز بر اساس محور جانشینی.

مربی آفرینش‌های ادبی کانون در ادامه به کشف شاعرانه اشاره کرد و گفت: کشف در لفظ یا در معنا اتفاق می‌افتد یعنی در زبان یا در مضمون یا در محتوا و یا حتّی در قالب و قافیه و صورت کلمات. کشف شاعرانه موجب ادبیت کلام می‌شود و باعث می‌شود تا خواننده از نوع نگاه شاعر و کشفی که داشته لذت ببرد. وی با ذکر نمونه‌هایی به تشریح کشف در شعر پرداخت و از اعضا خواست تا زیبایی اشعار خود را با کشف‌های شاعرانه دوچندان کند.

گفتنی است، در این نشست اثر عسل زینالی با عنوان «ماه منیر» و نرجس احمدی با عنوان «درختان زیتون» با توجه به مبحث نشست موردنقد و بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت