عنوان خدمت:

برگزاری مراسم هفته کودک

شناسه خدمت :

17062266100

نوع خدمت :

G2C

شرح خدمت :

هر ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در هفته کودک اقدام به برگزاری جشن های گسترده و برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر کشور می کند.

مدارک مورد نیاز :

نیاز به مدارک ندارد

مراحل گردش کار :

  • طراحی یک طرح‌نما برای نحوه ارایه خدمات یا برنامه‌ها یا فضای غرفه نمایشگاهی و برنامه‌های اینترنتی برای ارایه به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • ارسال طرح‌نما همراه با نامه درخواست شرکت در برنامه‌های هفته ملی کودک به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • پیگیری اخبار و فراخوان‌های منتشر شده از سوی کانون و سازمان‌های مشارکت‌کننده برای رشکت در برنامه‌ها و مسابقه‌ها و نمایشگاه‌ها یا شرکت در برنامه‌های مجازی از سوی خانواده‌ها و کودکان و مخاطبان عمومی
  • برگزاری مناسبت هفته کودک
  • حضور مخاطبین کودک ونوجوان و... و استفاده از غرفه های مختلف و انجام فعالیت و شرکت در فعالیت های مناسب گروه سنی خود

واجدین شرایط دریافت خدمت :

کودکان،نوجوانان،اولیایی تربیتی

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

اعلام زمان ارائه خدمت در ایام هفته و سال: هفته ملی کودک به نحوی برنامه‌ریزی می‌شود که یکی از روزهای آن مصادف با 16 مهر روز جهانی کودک باشد. معمولا بسته به مناسبت‌ها و شرایط تقویمی که امکان برگزاری آیین‌ها و جشن‌ها فراهم باشد زمان آغاز و پایان هفته متغییر است.

ساعات ارائه خدمت:

در ایام برپایی هفته ملی کودک همه روزه از ساعت 8 تا 17 بعدازظهر

تعداد بار مراجعه حضوری:

این برنامه به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود.

هزینه ارائه خدمت(به ریال):

رایگان است.

نحوه دسترسی به خدمت

آدرس اینترنتی(تحویل خدمت):

ندارد خدمت رسانی به صورت کاملا حضوری انجام می شود در شرایط بیماری کرونا در سال 99 خدمت رسانی از طریق ساخت ویژه برنامه ها و مسابقات مختلف در سایت  https://omid.kpf.ir/ و سایت https://kpf.ir/و شبکه های تلویزیونی انجام گرفت.

پست الکترونیک:

 

تلفن گویا یا مرکز تماس:

88971313 021

مسئول اصلی ارائه خدمت:

مدیر کل روابط عمومی

شناسنامه خدمت:

دانلود شناسنامه(فلوچارت) pdf

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت:

ورود به صفحه پیشنهادات و انتقادات

نظرسنجی:

نظرسنجی

سوالات متداول خدمت :

لینک به صفحه سوالات

بیانیه سطح توافق خدمت

بیانیه سطح توافق خدمت

  • 1403/03/27 - 12:23
  • تعداد بازدید: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برای غنی‌سازی اوقات فراغت؛

مرکز شماره‌ی دو کانون اردبیل 61 کارگاه تابستانی برگزار می‌کند

مربی مسئول مرکز شماره‌ی کانون اردبیل گفت: با برگزاری 61 کارگاه تخصصی، کودکان و نوجوانان عضو مرکز شماره دو کانون اردبیل تحت پوشش فعالیت‌ها و برنامه‌های تابستانی قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان اردبیل، یحیی یوسفی اصل مربی مسئول مرکز شماره 2 کانون اردبیل گفت: در این مرکز برای فصل تابستان 19 عنوان کارگاه تخصصی پیش‌بینی‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام برای بهره‌گیری از خدمات کانون و آموزش‌های مهارتی در هر یک از این کارگاه‌ها به مرکز و یا سامانه خدمات کانون به‌صورت غیرحضوری مراجعه کنند.

وی از برگزاری این عناوین برای اعضای دختر و پسر در همه گروه‌های سنی کودک و نوجوانان خبر داد و گفت: فن بیان، نجوم، فلسفه برای کودک و نوجوان، قصه و مفاهیم قرانی، هوش هیجانی، رباتیک و الکترونیک، نقاشی، سفال‌گری، کاغذوتا، خوانش متون کهن، شعر سرایی و داستان‌نویسی، نمایش خلاق و چرتکه از کارگاه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی مرکز هستند که با شعار «تابستونتو بساز» در طول ایام تابستان برگزار خواهند شد.

یوسفی اصل تصریح کرد: علاوه بر کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی نیز برای اعضا اجرا خواهد شد که استفاده از این فعالیت‌ها بدون پرداخت هزینه است.

وی با اشاره به‌ضرورت توجّه به نوجوانان، از برپایی فعالیت‌های ویژه ازجمله نمایش و نقد فیلم، نمایشنامه خوانی و بحث کتاب برای این گروه سنی خبر داد و اظهار داشت: برای تقویت مهارت و حس مسئولیت‌پذیری، تعدادی از اعضای نوجوان فعال به‌عنوان همیاران کانون، در اجرای امور مربوط به کتابداری و برخی فعالیت‌های عمومی مرکز مشارکت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه این مرکز در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم است، افزود: برای بزرگ‌سالان و والدین اعضا هم در کنار نشست‌های تخصصی که بر اساس موضوعات روز و صورت ماهانه برگزار خواهد شد، دورهم خوانی، بحث کتاب و هوش هیجانی هم به اجرا درخواهد آمد.

گفتنی است، مرکز شماره‌ی دو کانون اردبیل در حال حاضر 914 عضو فعال دارد.

کلمات کلیدی

تصاویر


شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت