عنوان خدمت:

برگزاری مراسم هفته کودک

شناسه خدمت :

17062266100

نوع خدمت :

G2C

شرح خدمت :

هر ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در هفته کودک اقدام به برگزاری جشن های گسترده و برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر کشور می کند.

مدارک مورد نیاز :

نیاز به مدارک ندارد

مراحل گردش کار :

  • طراحی یک طرح‌نما برای نحوه ارایه خدمات یا برنامه‌ها یا فضای غرفه نمایشگاهی و برنامه‌های اینترنتی برای ارایه به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • ارسال طرح‌نما همراه با نامه درخواست شرکت در برنامه‌های هفته ملی کودک به دبیرخانه از سوی سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک
  • پیگیری اخبار و فراخوان‌های منتشر شده از سوی کانون و سازمان‌های مشارکت‌کننده برای رشکت در برنامه‌ها و مسابقه‌ها و نمایشگاه‌ها یا شرکت در برنامه‌های مجازی از سوی خانواده‌ها و کودکان و مخاطبان عمومی
  • برگزاری مناسبت هفته کودک
  • حضور مخاطبین کودک ونوجوان و... و استفاده از غرفه های مختلف و انجام فعالیت و شرکت در فعالیت های مناسب گروه سنی خود

واجدین شرایط دریافت خدمت :

کودکان،نوجوانان،اولیایی تربیتی

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

اعلام زمان ارائه خدمت در ایام هفته و سال: هفته ملی کودک به نحوی برنامه‌ریزی می‌شود که یکی از روزهای آن مصادف با 16 مهر روز جهانی کودک باشد. معمولا بسته به مناسبت‌ها و شرایط تقویمی که امکان برگزاری آیین‌ها و جشن‌ها فراهم باشد زمان آغاز و پایان هفته متغییر است.

ساعات ارائه خدمت:

در ایام برپایی هفته ملی کودک همه روزه از ساعت 8 تا 17 بعدازظهر

تعداد بار مراجعه حضوری:

این برنامه به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود.

هزینه ارائه خدمت(به ریال):

رایگان است.

نحوه دسترسی به خدمت

آدرس اینترنتی(تحویل خدمت):

ندارد خدمت رسانی به صورت کاملا حضوری انجام می شود در شرایط بیماری کرونا در سال 99 خدمت رسانی از طریق ساخت ویژه برنامه ها و مسابقات مختلف در سایت  https://omid.kpf.ir/ و سایت https://kpf.ir/و شبکه های تلویزیونی انجام گرفت.

پست الکترونیک:

 

تلفن گویا یا مرکز تماس:

88971313 021

مسئول اصلی ارائه خدمت:

مدیر کل روابط عمومی

شناسنامه خدمت:

دانلود شناسنامه(فلوچارت) pdf

نحوه دسترسی به شکایت از خدمت:

ورود به صفحه پیشنهادات و انتقادات

نظرسنجی:

نظرسنجی

سوالات متداول خدمت :

لینک به صفحه سوالات

بیانیه سطح توافق خدمت

بیانیه سطح توافق خدمت

  • 1403/06/29 - 10:09
  • تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با عنوان «عطر باران»؛

نشست ادبی اعضای کارگاه‌های ادبی مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل برگزار شد

اعضای کارگاه‌های ادبی مرکز شماره‌ی 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل، در نشست صمیمی خود با عنوان «عطر باران» روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار را با حضور معاون فرهنگی کانون استان گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این ویژه‌برنامه که روز سه‌شنبه 27 شهریورماه 1403 با حضور بیش از 80 نفر از اعضای کارگاه‌های نوشتن خلاق، داستان‌نویسی و شاهنامه‌خوانی برگزار شد، مربی مسئول مرکز با قدردانی از همراهی و تلاش مربیان، اعضا و اولیا در برگزاری پرشور فعالیت‌های تابستانی گفت: خوشبختانه امسال به‌خصوص در فصل تابستان، اعضا و اولیا، در تمامی برنامه‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های اجراشده در این مرکز حضوری فعال و پررنگ داشته‌اند و امیدواریم این همراهی‌ها برای همیشه ادامه‌دار باشد.

 داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان هم در خصوص تاریخچه‌ی شعر و ادب فارسی در ایران برای اعضا سخن گفته و با اشاره به اینکه «رودکی» نخستین شاعر بزرگ پارسی‌زبان و ملقب به «پدر شعر و ادب پارسی» بوده که آثار ارزشمندی را از خود بر جای گذاشته است به بیان جایگاه شعر فارسی در جهان پرداخت.

 در ادامه رقیه دشتی، مربی آفرینش‌های ادبی مرکز از فرایند برگزاری کارگاه‌های ادبی و روند پیشرفت اعضا برای اولیا صحبت کرد و نقش والدین از فرزندان خود در مسیر پیشرفت آن‌ها را پررنگ قلمداد کرد.

رونمایی از کتابچه­ی آثار اعضای ادبی مرکز، پخش کلیپی از معرفی استاد شهریار، شاهنامه­خوانی توسط سه عضو فعال، اجرای نقالی و قرائت آثار ادبی توسط تعدادی از اعضا ادبی از برنامه‌های اجراشده در این نشست بود.

گفتنی است، در پایان این نشست از اعضای فعال ادبی مرکز با اهدای لوح و جایزه، تقدیر به عمل آمد.

کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت