مرکز فرهنگی هنری شماره یک اردبیل

این مرکز از سال 1346 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . مرکز فرهنگی و هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اردبیل، جزو اولین و قدیمی ترین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بوده که دارای بیش از .18000جلد کتاب می باشد.



خدمات مرکز :

 

  برگزاری کارگاه های هنری و ادبی  ویژه گروه های سنی 6سال کامل تا 16 سال

  اجرای فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی  ویژه اعضا حقیقی و مجازی

  اجرای نمایش های عروسکی و نمایش فیلم

بخش های مرکز :

 

  دارای دو کتابخانه کودک ونوجوان

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک و نوجوان / 2 کارگاه هنری و ادبی

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه نقاشی / کارگاه خوشنویسی / کارگاه سفال / کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

 

  خدمات کتابخانه ای(کتاب رسانی) و فعالیتهای فرهنگی و هنری و ادبی ویژه کودکان ونوجوانان

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز تک شیفت از 8 صبح الی 14 عصر 

پرسنل :

 

  2 مربی فرهنگی- ۱ نفر مسئول مرکز - 2 نفر نیروی هنری - 1 نفر نیروی ادبی-1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

  داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی :

 

  میدان ورزش-روبروی بیمارستان بوعلی-داخل پارک کودک-کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان-مرکز یک اردبیل

تلفن :

 

  تلفن :  33238900-045

مسئول مرکز :

 

  آقای جواد رضائیان


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1399/10/30 - 12:13
  • تعداد بازدید: 2165
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نهمین جلسه مجازی انجمن نویسندگان نوجوان کانون استان اردبیل

هجدهمین نشست انجمن‌های ادبی و نهمین جلسه انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور مهسا تکاپومنش داستان نویس و منتقد، مربیان و اعضای ادبی، روز شنبه ۲۷ دی‌ماه در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان  اردبیل، در این نشست آثار اعضا مورد نقد و بررسی قرار گرفته و کارشناس برنامه در نقد آثار اعضا به باورپذری در داستان اشاره و افزود: در داستان توجه به جزئیات، شخصی‌سازی و حس‌های پنجگانه موجب تفاوت داستان و باورپذیری آن می‌شود.   

مهسا تکاپومنش در ادامه افزود: در توصیفات و نوشتن داستان استفاده از حس‌های پنجگانه به داستان عمق می‌دهد و خواننده را وارد داستان و ماجرا می‌کند، بنابراین با استفاده از حس‌ها، ارتباط خواننده با داستان از طریق چندین رشته‌ی حسی برقرار می‌شود و استفاده از جزئیات و شخصی‌کردن داستان، کلیشه بودن داستان را کم و داستان را باورپذیر می‌کند. سپس دوراهی‌های درونی شخصیت امکانات و گره‌های جدیدی ایجاد کرده و می‌تواند تعلیق را بالا ببرد.

شایان ذکر است «داستان برای زهرا» نوشته ندا خوش‌افکار، «دیگر خجالت نمی‌کشم» نوشته  یسنا نظمی و «آسمان داشت می بارید» نوشته مجید ایمان‌نژاد توسط کارشناس برنامه، مربیان و اعضا انجمن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت