مرکز فرهنگی – هنری شهرستان اصلاندوز

 این مرکز از سال 1381 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . در 8 آبان ماه ،مصادف با  روز نوجوان این مرکز با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با شهدای گرانقدر به ویژه شهدای نوجوان و تجلیل از مقام شامخ شهدا به نام شهید حمداله حسینی پور (کوچکترین شهید شهرستان اصلاندوز ) نام گذاری شد.



خدمات مرکز :

 

  کارگاه های هنری ویژه گروه های سنی ۴ سال کامل تا ۲۲ سال 

  اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

  اجرای نمایش های عروسکی و نمایش فیلم

بخش های مرکز :

 

  دارای دو کتابخانه کودک ونوجوان، سالن آمفی تئاتر در مساحت 337 متر مربع

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک / سالن مطالعه نوجوان / سالن آمفی تئاتر / 1 کارگاه هنری

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه نقاشی  

خدمات فراگیر :

 

-

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز در یک شیفت از 8 صبح الی 14 / روزهای زوج دختر و روز های فرد پسر

پرسنل :

 

  1 نفر مسئول مرکز - 1 نفر نیروی هنری - 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی :

 

  میدان الله - خیابان ولیعصر - (نشانی برروی نقشه)

تلفن :

 

  تلفن :  32742260 داخلی 045

مسئول مرکز :

 

  خانم فضه میرموسوی


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1402/08/01 - 12:37
  • تعداد بازدید: 401
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به منظور اجرای برنامه‌ی ملی «کانون مدرسه»؛

جلسه شورای فرهنگی کانون استان اردبیل تشکیل شد

شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل دهمین جلسه خود را با موضوع برنامه‌ی ملی «کانون مدرسه»، پیش از ظهر روز یکشنبه 30 مهرماه سال 1402، با حضور مدیرکل کانون استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان به اهمیت برنامه‌های پرورشی در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش اشاره‌کرده و گفت: همگام با فعالیت‌های درسی و آموزشی، برنامه‌های پرورشی نیز برای فراهم آوردن زمینه‌های تربیت تمام ساحتی کودکان و نوجوانان مورد تأکید قرارگرفته است و کانون پرورش فکری با ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی نقش مهمی در تحقق این امر دارد.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: فعالیت‌های پرورشی نقش تربیتی دارند و موجب رشد اجتماعی کودکان و نوجوانان می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ی 3 ساله کانون با آموزش‌وپرورش و اجرای برنامه‌ ملی «کانون مدرسه»، اظهار داشت: در دومین سال اجرای این برنامه ملی با تشکیل کارگروه استانی با دعوت از مدیرکل آموزش‌وپرورش، مدیران و معاونان پرورشی نواحی اردبیل، از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای اجرای فعالیت‌های متنوع در تربیت اجتماعی و مذهبی دانش آموزان استفاده خواهیم کرد.

داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان نیز در تشریح شیوه‌نامه برنامه کانون مدرسه گفت: این برنامه حول پنج محور ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی اجراشده و در این راستا تنوع‌بخشی به شیوه‌ها و روش‌های انجام کار، مدنظر قرارگرفته است.

علومی فراهم آوردن زمینه‌های تربیتی کودکان و نوجوانان با تقویت برنامه‌های پرورشی، پوشش حداکثری دانش‌آموزان در برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی کانون، فعال‌سازی اعضای منتخب کانون در مدارس جهت گسترش و امتداد فعالیت‌های کانون در بخش پرورشی مدارس و فراهم آوردن زمینه‌های جذب اعضای جدید در مراکز کانون را از اهداف اجرای برنامه ملی کانون مدرسه ذکر کرد.

معاون فرهنگی کانون عنوان داشت: به‌منظور پوشش حداکثری دانش‌آموزان در این برنامه، در برنامه‌ی ملی «کانونِ مدرسه» دانش‌آموزان دوره‌ی دوم مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه و در شیوه‌ی «کانون_مدرسه» دانش آموزان مقطع ابتدایی مخاطبان اصلی فعالیت‌های مربیان در مراکز کانون خواهند بود.

خاطرنشان می‌شود در ادامه این جلسه در خصوص فرآیندهای اجرایی، تشکیل جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی و تأمین ملزومات مصرفی و موردنیاز اجرای این برنامه بحث و تبادل‌نظر شده و هرکدام از کارشناسان و اعضای جلسه در راستای اجرای مناسب و شایسته‌ی این برنامه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت