مرکز فرهنگی – هنری شهرستان اصلاندوز

 این مرکز از سال 1381 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . در 8 آبان ماه ،مصادف با  روز نوجوان این مرکز با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با شهدای گرانقدر به ویژه شهدای نوجوان و تجلیل از مقام شامخ شهدا به نام شهید حمداله حسینی پور (کوچکترین شهید شهرستان اصلاندوز ) نام گذاری شد.



خدمات مرکز :

 

  کارگاه های هنری ویژه گروه های سنی ۴ سال کامل تا ۲۲ سال 

  اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

  اجرای نمایش های عروسکی و نمایش فیلم

بخش های مرکز :

 

  دارای دو کتابخانه کودک ونوجوان، سالن آمفی تئاتر در مساحت 337 متر مربع

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک / سالن مطالعه نوجوان / سالن آمفی تئاتر / 

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه فرهنگی   

خدمات فراگیر :

 

-

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز در یک شیفت از 9 صبح الی 15 عصر 

پرسنل :

 

  1 نفر مسئول مرکز -  1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه  20000 تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی :

 

  میدان الله - خیابان ولیعصر - (نشانی برروی نقشه)

تلفن :

 

  تلفن :  32742260 داخلی 045

مسئول مرکز :

 

  خانم فضه میرموسوی


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1399/10/18 - 09:43
  • تعداد بازدید: 1528
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در فضای مجازی برگزار شد؛

دومین نشست فصلی مربیان ادبی کانون استان اردبیل

دومین نشست فصلی مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با موضوع «شیوه‌های خلاق و کاربردی در برگزاری کارگاه‌های مجازی» روز یکشنبه ۱۴ دی‌ماه بر بستر فضای مجازی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، این نشست با حضور فروغ شایگان، کارشناس مسوول مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون کشور و با شرکت مدیرکل کانون استان، کارشناسان و مربیان برگزار شد.

در ابتدای برنامه، زعفر احدزاده ضمن تبریک به مربیان و اعضای برگزیده مهرواره داستان‌نویسی«دنیا زیباست»، گفت: حضور فروغ شایگان در نشست ادبی، فرصتی برای هم‌اندیشی و تعامل بهتر برای هدایت اعضا در کارگاه‌های ادبی است.

در ادامه کارشناس برنامه استفاده از فرصت‌های فضای مجازی، لزوم جهت‌دهی به اعضا برای مطالعه کتاب و ارایه‌ی الگوهای درست و همچنین معرفی نمونه‌های مناسب به کودکان و نوجوانان را مهم خوانده و از مربیان خواست تا دراین‌باره دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

توجه به اهداف تجربه ادبی و نحوه اجرای آن از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود که با ارایه‌ی طرح‌های ادبی و نقد آن از سوی میهمان برنامه صورت گرفت.  

شایگان تصریح کرد: باید در ارایه‌ی طرح‌های ادبی در بستر فضای مجازی به موقعیت ماندن بچه‌ها در خانه توجه بیشتری کرده و استفاده از موبایل در ارتباط با اعضا مانند؛ تهیه‌ی عکس، فیلم و یا ضبط صدا در تجربه محیط اطراف، دقت نماییم.

کارشناس مسوول مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون کشور به مربیان پیشنهاد کرد، کتاب نوشتن خلاق اثر «گابریله ال.ریکو» را مطالعه کنند تا به ایده‌ها برای طرح‌های مناسب دست یابند.

او در پایان مباحث خود از مربیان خواست تا با بارگذاری تولید محتوا و مطالب ادبی در پروفایل مراکز با اعضا ارتباط خود را حفظ کرده و تلاش کنند تا اعضا را به حضور در کارگاه‌های برخط استانی نیز ترغیب و تشویق نمایند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت