مرکز فرهنگی هنری شماره یک پارس آباد

 این مرکز از سال 1380 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . این مرکز با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با شهدای گرانقدر به ویژه شهدای نوجوان و تجلیل از مقام شامخ شهدا به نام شهید محمد علی برزگر(نوجوان 13 ساله ) نام گذاری شده است.



خدمات مرکز :

 

 کارگاه های هنری ویژه تمام گروه سنی

 اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

 برگزاری کارگاه ادبی

بخش های مرکز :

 

 دارای کتابخانه کودک ونوجوان

امکانات ویژه مرکز :

 

 سالن مطالعه کودک / سالن مطالعه نوجوان

امکانات کارگاهی :

 

 کارگاه نقاشی / کارگاه سفال / کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

   

روز و ساعات فعالیت :

 

 مرکز در یک شیفت از 8 صبح الی 14 عصر / روزهای زوج دختر و روز های فرد پسر

پرسنل :

 

 1 مربی فرهنگی- ۱ نفر مسئول مرکز - 1 نفر نیروی هنری – 1 نفر نیروی ادبی- 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی


نشانی :

 

 پارس آباد – کوی ولیعصر(عج)- جنب ثبت و احوال

تلفن :

 

 تلفن :  32723242-045

مسئول مرکز :

 

 آقای علی برادران 


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1403/05/03 - 16:46
  • تعداد بازدید: 53
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تفاهم‌نامه مشترک بین کانون پرورش فکری و کانون‌های مساجد استان اردبیل به امضا رسید

به منظور تعامل، هم‌افزایی و نیز ارتقای ظرفیت خدمات سازمانی برای مخاطبان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در نشستی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان به امضا رسید.

در این نشست که روز چهارشنبه سوم مردادماه برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان گفت: مراکز کانون پرورش فکری در سطح استان با داشتن کتاب‌خانه تخصصی و مربیان توانمند آماده همکاری با نهادها و متولیان فعال در حوزه کودکان و نوجوانان برای تربیت نسلی پاک، آگاه و تلاشگر برای کشور هستند.

وی با بیان اینکه مخاطب محوری، مرکز محوری و نوجوان‌محوری سیاست‌های کانون در سال جاری است، اظهار داشت: مراکز سیار کانون پرورش فکری از ظرفیت‌های قابلی برای تحت پوشش قرار دادن برنامه‌های مختلف برای مخاطبان کودک و نوجوان در مناطق روستایی برخوردار است.

ملک‌زاده فرد افزود: پرورش و کشف استعدادهای بچه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و کسب مهارت‌های زندگی با توجه به هویت‌ ملی و اسلامی از رویکردهای کانون استان است که می‌تواند توان علمی و عملی خود در این زمینه را برای اعضای کانون‌های مساجد نیز به کار گیرد.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در این نشست گفت: آماده‌سازی نوجوانان برای پذیرش مسئولیت در محلات از اهداف برنامه‌های کانون‌های مساجد استان است و به همین جهت فعالیت‌های این مراکز طی سال‌های اخیر به سمت کودکان و نوجوانان سوق یافته است.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف مشترکی میان کانون پرورش فکری و کانون‌های مساجد وجود داد، اظهار داشت: با هم‌افزایی و اجرای برنامه‌های مشترک می‌توان اتفاقات مناسبی را در بحث اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این استان رقم زد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع در این همکاری فراهم شدن بستری سالم و مناسب برای رشد و پرورش کودکان و نوجوانان است.

شایان‌ذکر است تربیت و آموزش مربیان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به منظور آماده ساختن آنان برای انجام خدمات اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تحت پوشش، استفاده از توان علمی و عملی کانون پرورش فکری در جهت رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان مسجدی، استفاده بهینه از منابع، امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی موجود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای ارتقای فعالیت‌های دینی و قرآنی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ایجاد بستر لازم برای توسعه فعالیت‌های مشارکتی بین دو دستگاه ازجمله جشنواره‌ها، فراخوان‌ها، پویش‌ها و... از اهداف این تفاهم‌نامه است که در پایان جلسه به امضا رسید.

کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت