مرکز فرهنگی هنری شماره یک پارس آباد

 این مرکز از سال 1380 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . این مرکز با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با شهدای گرانقدر به ویژه شهدای نوجوان و تجلیل از مقام شامخ شهدا به نام شهید محمد علی برزگر(نوجوان 13 ساله ) نام گذاری شده است.



خدمات مرکز :

 

 کارگاه های هنری ویژه تمام گروه سنی

 اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

 برگزاری کارگاه ادبی

بخش های مرکز :

 

 دارای کتابخانه کودک ونوجوان

امکانات ویژه مرکز :

 

 سالن مطالعه کودک / سالن مطالعه نوجوان

امکانات کارگاهی :

 

 کارگاه نقاشی / کارگاه سفال / کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

   

روز و ساعات فعالیت :

 

 مرکز در یک شیفت از 8 صبح الی 14 عصر / روزهای زوج دختر و روز های فرد پسر

پرسنل :

 

 1 مربی فرهنگی- ۱ نفر مسئول مرکز - 1 نفر نیروی هنری – 1 نفر نیروی ادبی- 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی


نشانی :

 

 پارس آباد – کوی ولیعصر(عج)- جنب ثبت و احوال

تلفن :

 

 تلفن :  32723242-045

مسئول مرکز :

 

 آقای علی برادران 


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1402/09/12 - 15:46
  • تعداد بازدید: 371
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کانون انگوت بازدید کرد

رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با حضور در کانون انگوت با مربیان واعضای این مرکز به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، ولی اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، روز پنجشنبه 9 آذرماه 1402 به همراه جمعی از مسئولان شهرستان، با حضور در کانون انگوت، در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز برای کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

ولی اسماعیلی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های مربیان مرکز در ارائه خدمات مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را مکانی مناسب برای رشد و پرورش خلاقیت و استعدادهای نسل آینده دانسته و اظهار داشت: رشد فکری و اخلاقی افراد جامعه از سنین کودکی اتفاق می‌افتد و کانون با اجرای فعالیت‌های بانشاط، نقش مهمی را در تربیت اجتماعی فرزندان این مرزوبوم ایفا می‌کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توجه به نیازهای جسمی و فکری کودکان و نوجوانان را موضوعی مهم توصیف کرده و گفت: برآورده ساختن این نیازها در یادگیری و بروز رفتارهای مثبت و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است و این امری است که توجه هر چه بیشتر مسئولین را می‌طلبد.

افسانه سادات مزین مربی مسئول کانون انگوت نیز حضور و بازدید نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از مرکز را نشان از اهمیت و جایگاه کانون در برنامه‌های پرورشی و تربیتی کودکان و نوجوانان دانسته و با تشریح فعالیت‌های مرکز، گزارشی از عملکرد کانون در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی را در سال جاری ارائه کرد.

گفتنی است، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید خود، گفتگویی صمیمی با اعضا انجام داده و دقایقی پای صحبت‌های آن‌ها نشست.

کلمات کلیدی

تصاویر


شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت