مرکز فرهنگی هنری شماره یک پارس آباد

 این مرکز از سال 1380 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . این مرکز با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با شهدای گرانقدر به ویژه شهدای نوجوان و تجلیل از مقام شامخ شهدا به نام شهید محمد علی برزگر(نوجوان 13 ساله ) نام گذاری شده است.



خدمات مرکز :

 

 کارگاه های هنری ویژه تمام گروه سنی

 اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

 برگزاری کارگاه ادبی

بخش های مرکز :

 

 دارای کتابخانه کودک ونوجوان

امکانات ویژه مرکز :

 

 سالن مطالعه کودک / سالن مطالعه نوجوان

امکانات کارگاهی :

 

 کارگاه نقاشی / کارگاه سفال / کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

   

روز و ساعات فعالیت :

 

 مرکز در یک شیفت از 8 صبح الی 14 عصر / روزهای زوج دختر و روز های فرد پسر

پرسنل :

 

 1 مربی فرهنگی- ۱ نفر مسئول مرکز - 1 نفر نیروی هنری – 1 نفر نیروی ادبی- 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی


نشانی :

 

 پارس آباد – کوی ولیعصر(عج)- جنب ثبت و احوال

تلفن :

 

 تلفن :  32723242-045

مسئول مرکز :

 

 آقای علی برادران 


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1403/06/29 - 12:06
  • تعداد بازدید: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل کانون استان اردبیل در بازدید از مرکز گرمی:

کشف و پرورش استعدادهای کودکان در کانون موجب رشد شخصیتی و افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با حضور در مرکز فرهنگی هنری شهرستان گرمی و در دیدار با مربیان و کارکنان این مرکز گفت: کشف و پرورش استعدادها و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان در کانون، موجب رشد شخصیتی و افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ با سفر به شهرستان گرمی از مرکز فرهنگی هنری این شهر بازدید و با مربیان و کارکنان مرکز دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که در راستای بررسی مسائل، حل مشکلات و عملکرد مراکز در تابستان سال جاری انجام شد، مدیرکل کانون استان با تقدیر از تلاش همکاران در برگزاری کارگاه‌ها و اجرای فعالیت‌های تابستانی، گفت: حضور سه‌ماهه اعضای کارگاه‌های تابستانی فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن کانون به خانواده‌ها بود و نیاز است با ارائه برنامه‌های مناسب و ارتباط مؤثر با اولیا، در زمینه پایدارسازی، نگهداشت اعضا و استمرار فعالیت‌های این عزیزان در مرکز بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

وی با تبریک کسب دیپلم افتخار عضو نوجوان مرکز از بیست‌وسومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌زیست ژاپن، اظهار داشت: کودکان و نوجوان ما در زمینه‌های مختلف دارای استعدادهای بالقوه هستند که در کانون پرورش فکری، اعضای مراکز در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی توانایی‌های خودشان را می‌شناسند و این امر در سایه تلاش‌های مربیان موجب رشد شخصیتی و افزایش اعتمادبه‌نفس آنان می‌شود.

ملک‌زاده فرد تصریح کرد: پایان تابستان پایان فعالیت‌های کانون نیست و لازم است با برگزاری جلسات منظم شورای فرهنگی مرکز از همین امروز برای اجرای برنامه‌های مختلف در نیمسال دوم سال از جمله طرح کانون مدرسه برنامه‌ریزی کرد.

مدیرکل کانون استان با اشاره به برخی از اقدامات برای شاداب سازی مراکز کانون، از مربی مسئول مرکز خواست برای جذب بودجه و اعتبارات لازم با مسئولان شهرستان رایزنی کرده و پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

 گفتنی است، در این بازید سید خلیل حسینی معاون اداری و مالی و حسین یوسفی مسئول حراست کانون  استان نیز در خصوص حفظ و نگهداری اموال و صیانت از اعضا و مسائل حفاظتی مرکز با حاضران به گفتگو پرداختند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت