مرکز فرهنگی هنری شماره یک اردبیل

این مرکز از سال 1346 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . مرکز فرهنگی و هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اردبیل، جزو اولین و قدیمی ترین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بوده که دارای بیش از .18000جلد کتاب می باشد.



خدمات مرکز :

 

  برگزاری کارگاه های هنری و ادبی  ویژه گروه های سنی 6سال کامل تا 16 سال

  اجرای فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی  ویژه اعضا حقیقی و مجازی

  اجرای نمایش های عروسکی و نمایش فیلم

بخش های مرکز :

 

  دارای دو کتابخانه کودک ونوجوان

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک و نوجوان / 2 کارگاه هنری و ادبی

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه نقاشی / کارگاه خوشنویسی / کارگاه سفال / کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

 

  خدمات کتابخانه ای(کتاب رسانی) و فعالیتهای فرهنگی و هنری و ادبی ویژه کودکان ونوجوانان

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز دو شیفت از 8 صبح الی 17عصر 

پرسنل :

 

  1 مربی فرهنگی- ۱ نفر مسئول مرکز - 2 نفر نیروی هنری - 1 نفر نیروی ادبی-

شرایط عضویت :

 

  داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه 50000  تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی :

 

  میدان ورزش-روبروی بیمارستان بوعلی-داخل پارک کودک-کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان-مرکز یک اردبیل

تلفن :

 

  تلفن :  33238900-045

مسئول مرکز :

 

 خانم لیلا فرید


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1399/10/18 - 09:43
  • تعداد بازدید: 1543
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در فضای مجازی برگزار شد؛

دومین نشست فصلی مربیان ادبی کانون استان اردبیل

دومین نشست فصلی مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با موضوع «شیوه‌های خلاق و کاربردی در برگزاری کارگاه‌های مجازی» روز یکشنبه ۱۴ دی‌ماه بر بستر فضای مجازی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، این نشست با حضور فروغ شایگان، کارشناس مسوول مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون کشور و با شرکت مدیرکل کانون استان، کارشناسان و مربیان برگزار شد.

در ابتدای برنامه، زعفر احدزاده ضمن تبریک به مربیان و اعضای برگزیده مهرواره داستان‌نویسی«دنیا زیباست»، گفت: حضور فروغ شایگان در نشست ادبی، فرصتی برای هم‌اندیشی و تعامل بهتر برای هدایت اعضا در کارگاه‌های ادبی است.

در ادامه کارشناس برنامه استفاده از فرصت‌های فضای مجازی، لزوم جهت‌دهی به اعضا برای مطالعه کتاب و ارایه‌ی الگوهای درست و همچنین معرفی نمونه‌های مناسب به کودکان و نوجوانان را مهم خوانده و از مربیان خواست تا دراین‌باره دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

توجه به اهداف تجربه ادبی و نحوه اجرای آن از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود که با ارایه‌ی طرح‌های ادبی و نقد آن از سوی میهمان برنامه صورت گرفت.  

شایگان تصریح کرد: باید در ارایه‌ی طرح‌های ادبی در بستر فضای مجازی به موقعیت ماندن بچه‌ها در خانه توجه بیشتری کرده و استفاده از موبایل در ارتباط با اعضا مانند؛ تهیه‌ی عکس، فیلم و یا ضبط صدا در تجربه محیط اطراف، دقت نماییم.

کارشناس مسوول مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون کشور به مربیان پیشنهاد کرد، کتاب نوشتن خلاق اثر «گابریله ال.ریکو» را مطالعه کنند تا به ایده‌ها برای طرح‌های مناسب دست یابند.

او در پایان مباحث خود از مربیان خواست تا با بارگذاری تولید محتوا و مطالب ادبی در پروفایل مراکز با اعضا ارتباط خود را حفظ کرده و تلاش کنند تا اعضا را به حضور در کارگاه‌های برخط استانی نیز ترغیب و تشویق نمایند.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت