مرکز فرهنگی هنری شماره 4 اردبیل

 این مرکز در دهه فجر سال 1383 با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نوجوان " سعید وثوقی ایرانی" نام گذاری شده و فعالیتهای فرهنگی، هنری، ادبی خود را با هدف خدمت به فرزندان این مرز و بوم آغز نمود.



خدمات مرکز :

 

  کارگاه های هنری ویژه گروه های سنی 6 سال کامل تا 18سال

  اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

بخش های مرکز :

 

  دارای  یک کتابخانه ثابت ویک واحد سیار

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک و نوجوان / سالن آمفی تئاتر / اتاق قصه گویی / 1کارگاه هنری و 1 کارگاه ادبی

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه نقاشی / کارگاه سفال / کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

 

 

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز در یک شیفت از ساعت 8 صبح الی 14 ظهر / روزهای زوج پسر و روز های فرد دختر

پرسنل :

 

  2 مربی فرهنگی سیار و ثابت- ۱ مربی مسئول مرکز - 1نفر نیروی هنری – 1نفر نیروی ادبی و 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

  داشتن حداقل ۶ سال تا ۱8 سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی


نشانی :

 

  اردبیل، اسلام آباد وحدت 4 خییابان شهید فخریزاده نبش کوچه نسیم 1و 2

تلفن :

 

  تلفن :  04533477766

مسئول مرکز :

 

  خانم رقیه پرواره 


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1400/09/25 - 13:02
  • تعداد بازدید: 1172
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
برگزیدگان ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون معرفی شدند:

موفقیت مربی مسوول کانون پرورش فکری استان اردبیل

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ کانون کشور، به عنوان «شایسته تقدیر» دست یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با پایان یافتن سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیدگان و آثار شایسته تقدیر این رویداد معرفی شدند و مربی کانون استان اردبیل به عنوان «شایسته تقدیر» دست یافت.

هم‌زمان با برگزاری اختتامیه سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون، برگزیدگان این رویداد در بخش‌های مقاله، پایان‌نامه و رساله، گزارش اقدام‌پژوهی، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی، پژوهش اعضا و جستارنویسی معرفی شدند.

بر اساس آمار دبیرخانه سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش، در بخش آثار اقدام‌پژوهی نیلوفر صفروند، مربی‌مسوول مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر با اثر «چگونه توانستم با انجام فعالیت‌های علمی، اعضا را به فعالیت در فضای مجازی ترغیب نمایم» عنوان شایسته‌ی تقدیر را کسب کرد.

این اثر در سومین نشست ترویجی از سلسله نشست‌های ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری، جزء سه اثری بود که با موضوع اقدام‌پژوهی به‌صورت مجازی ارایه شد.

نیلوفر صفروند در این پژوهش بابیان اینکه کرونا به عنوان پدیده‌ای بازدارنده، کاهنده و چالش‌برانگیز تمام فعالیت‌ها و آمار و کمیت و کیفیت مرکز را تحت تاثیر قرار داده است؛ هدف از انجام این پژوهش را، ترغیب اعضا به انجام فعالیت‌ها در فضای مجازی عنوان کرد.

با توجه به یافته‌های پژوهش فوق و با توجه به موقعیت خاصی که مرکز شماره ۱ کانون مشگین‌شهر از نظر جغرافیای اقتصادی و شهری دارد، می‌توان از ظرفیت مرکز به لحاظ آمادگی و داشتن توانایی و تجربیات کافی در زمینه فعالیت‌های علمی بهره جست و در فضای مجازی زمینه اعتماد و جذب مخاطب را فراهم آورد.

شایان‌ذکر است، از مجموع آثار ارسال‌شده سه برگزیده در بخش مقاله، سه برگزیده در بخش پایان‌نامه و رساله، سه برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر در بخش گزارش اقدام‌پژوهی، سه برگزیده و ۱۴ اثر شایسته تقدیر در بخش پژوهش اعضا، سه برگزیده در بخش جستارنویسی معرفی شدند و در بخش تحلیل آثار اقدام‌پژوهی هیات داوران این بخش از سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش هیچ‌یک از آثار را به‌عنوان اثر برگزیده تشخیص نداد و تنها دو اثر شایسته تقدیر شدند.

ویژه‌برنامه‌های سیزدهمین هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۱ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۰ با شعار «از مساله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» برگزار شد.

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت