مرکز فرهنگی – هنری شهرستان اصلاندوز

 این مرکز از سال 1381 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . در 8 آبان ماه ،مصادف با  روز نوجوان این مرکز با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با شهدای گرانقدر به ویژه شهدای نوجوان و تجلیل از مقام شامخ شهدا به نام شهید حمداله حسینی پور (کوچکترین شهید شهرستان اصلاندوز ) نام گذاری شد.



خدمات مرکز :

 

  کارگاه های هنری ویژه گروه های سنی ۴ سال کامل تا ۲۲ سال 

  اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

  اجرای نمایش های عروسکی و نمایش فیلم

بخش های مرکز :

 

  دارای دو کتابخانه کودک ونوجوان، سالن آمفی تئاتر در مساحت 337 متر مربع

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک / سالن مطالعه نوجوان / سالن آمفی تئاتر / 

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه فرهنگی   

خدمات فراگیر :

 

-

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز در یک شیفت از 9 صبح الی 15 عصر 

پرسنل :

 

  1 نفر مسئول مرکز -  1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

 داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه  20000 تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی :

 

  میدان الله - خیابان ولیعصر - (نشانی برروی نقشه)

تلفن :

 

  تلفن :  32742260 داخلی 045

مسئول مرکز :

 

  خانم فضه میرموسوی


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1399/06/03 - 08:33
  • تعداد بازدید: 1839
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بررسی گستره صدای انسانی بر روی ساز مرجع؛

موضوع دومین نشست مجازی انجمن سرود کانون استان اردبیل

با حضور سهیل مطیعا، نوازنده و آهنگساز،دومین نشست مجازی انجمن سرود کانون پرورش فکری استان اردبیل به موضوع «بررسی گستره و تطبیق صدای انسانی بر روی ساز مرجع» اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست، سهیل مطیعا، نوازنده و آهنگساز، با اشاره به مطالب جلسه قبل و یادآوری نکات مهم، به معرفی الفبای زبان موسیقی و اهمیت آن، نام نت‌ها، علامت اختصاری آن‌ها، جایگاهشان بر روی ساز مرجع و صداهای زیروبم بر روی ساز مرجع پرداخت.

مطیعا گفت: پیانو، ساز مرجع یا همان ساز مادر است و محدوده کامل از صداهای زیروبم را دارد، یعنی خارج از آن ازنظر فرکانس آزمایشگاهی صدایی وجود ندارد.

وی در ادامه با ارائه تصاویر، جایگاه 7 نت و اُکتاو را توضیح داده و اعضا را بامعنی لغوی اُکتاو آشنا کرد، راه‌های تشخیص صدای انسانی (آلتو، سوپرانو، تنور و باس) و جایگاه آن‌ها بر روی ساز مرجع، آگاهی و شناخت نسبت به نت‌ها و محدوده صدایی آن‌ها هنگام آزمودن صدا با توجه به محدوده‌ای که ساختار و آناتومی حنجره هر فرد دارد، ازجمله موارد مطروحه بود.

گفتنی است، این نشست با حضور آذر مشهدی، کارشناس مسئول واحد آفرینش‌های هنری کانون کشور، 50 نفر از مربیان و اعضای فعال، کارشناس فرهنگی حوزه دو کانون استان با محوریت «بررسی گستره و تطبیق صدای انسانی بر روی ساز مرجع» روز شنبه یکم شهریورماه 1399در فضای مجازی برگزار شد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت