مرکز فرهنگی هنری شماره یک اردبیل

این مرکز از سال 1346 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . مرکز فرهنگی و هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اردبیل، جزو اولین و قدیمی ترین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بوده که دارای بیش از .18000جلد کتاب می باشد.



خدمات مرکز :

 

  برگزاری کارگاه های هنری و ادبی  ویژه گروه های سنی 6سال کامل تا 16 سال

  اجرای فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی  ویژه اعضا حقیقی و مجازی

  اجرای نمایش های عروسکی و نمایش فیلم

بخش های مرکز :

 

  دارای دو کتابخانه کودک ونوجوان

امکانات ویژه مرکز :

 

  سالن مطالعه کودک و نوجوان / 2 کارگاه هنری و ادبی

امکانات کارگاهی :

 

  کارگاه نقاشی / کارگاه خوشنویسی / کارگاه سفال / کارگاه ادبی

خدمات فراگیر :

 

  خدمات کتابخانه ای(کتاب رسانی) و فعالیتهای فرهنگی و هنری و ادبی ویژه کودکان ونوجوانان

روز و ساعات فعالیت :

 

  مرکز دو شیفت از 8 صبح الی 17عصر 

پرسنل :

 

  1 مربی فرهنگی- ۱ نفر مسئول مرکز - 2 نفر نیروی هنری - 1 نفر نیروی ادبی-

شرایط عضویت :

 

  داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه 50000  تومان برای عضویت در مرکز حقیقی

نشانی :

 

  میدان ورزش-روبروی بیمارستان بوعلی-داخل پارک کودک-کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان-مرکز یک اردبیل

تلفن :

 

  تلفن :  33238900-045

مسئول مرکز :

 

 خانم لیلا فرید


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 

 

  • 1403/07/28 - 12:42
  • تعداد بازدید: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شاعر و مدرس دانشگاه در اردبیل:

ادبیات در تکوین و جهت‌دهی رشد شخصیتی کودکان نقش مهمی دارد

سی و سومین نشست انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، با حضور اعضای انجمن، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون و شهاب‌الدین وطن‌دوست، شاعر و مدرس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست که روز چهارشنبه 25 مهرماه 1403 در کارگاه شعرسرایی مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی 5 کانون اردبیل برگزار شد، دکتر شهاب‌الدین وطن‌دوست با اشاره به هفته ملی کودک و تبریک آن، رشد ادبیات کودک و نوجوان در کشور را نشانه‌ی توجه به دوران حساس از رشد انسان عنوان کرد و گفت: دوران کودکی مهم‌ترین مرحله پرورش شخصیت فرد است و ادبیات در تکوین و جهت‌دهی رشد شخصیت که در جهان‌بینی کودک تأثیر زیادی دارد، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی در ادامه به دیگر ابعاد تأثیرگذار ادبیات اشاره کرد و گفت: پرورش عواطف، احساسات و هوش هیجانی که خود مهارت مهم برای زندگی بهتر است، با ادبیات رنگ و بو می‌گیرد.

وطن‌دوست افزود: ادبیات کمک می‌کند تا فرد بتواند آرزوها و اهدافش را ساماندهی کند.

این مدرس دانشگاه با پرداختن به ویژگی‌های شعر کودک، گفت: شعر سرایی کودکان و نوجوانان در این سنین یک موهبت برای کانون و برای ادبیات کشور است چراکه بهتر از هرکسی می‌توانند دنیای خود را به زبان شعر بیان کنند.

نقد شعر فاطمه حسین پور، محیا مصدق و اسما عالی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت